December is gonna be awesome

December kommer bli en sjukt bra månad känner jag på mig! Igår och idag har jag bokat två resor under den sista månaden på året. Helgen före jul åker jag med Johanna och Lisa till Montreal i Canada. Dessutom är det en till tjej som dem känner som åker med oss, och även hon pratar tyska så har jag inte blivit tysk innan dess så händer det väl den helgen. Haha. Sedan helgen efter jul åker jag med Anni och Kajsa till New York för att fira nyår där. Och även Veronica kommer vara där då! Åh jag längtar till december. Dessutom får man ju inte glömma att jag mellan dessa resorna även ska åka till North Carolina över jul med värdfamiljen. Och jag skulle också vilja hinna klämma in en resa till New York i början av december för att se när staden är julpyntad, men vi får se hur det blir med det. Det är en sak som är säker i alla fall, och det är att december kommer vara fullproppad med saker att göra.


Montreal, Canada 16-18 december.


New York City 31 december-1 januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0