Ett skepp kommer lastat

Titta vad jag fick i lördags! Ett stort paket från Sverige. I paketet fanns lite allt möjligt, bland annat ett kilo lösgodis och 400 gram Marabou-choklad. Tack så jättemycket mamma och pappa ♥



Så vad har hänt den här veckan? I måndags gick jag ut och sprang efter jobbet. Jag har fått så himla ont i mitt ben efter att ha sprungit på asfalt, så i måndags provade jag att springa i en park som ligger här i Newton. Sedan på kvällen tog jag det bara väldigt lugnt. Igår efter att jag hade slutat gick jag ut och sprang igen, och då provade jag att springa i en park som ligger på gångavstånd från huset. Men jag har så otroligt ont i mitt ben när jag springer, så jag misstänker att jag håller på att få benhinneinflammation. Efter att jag hade tagit en dusch och ätit middag kom en tjej som heter Evelina och hämtade upp mig. Vi åkte till Panera Bread som ligger här bredvid där jag bor. Vi pratade och pratade, och hade det jättetrevligt. Himla härlig tjej!

Här spöregnar det idag, och snart måste jag ut i regnet för att åka och hämta 5-åringen på skolan. Sedan är det inte så långt kvar tills jag slutar och då ska jag fixa i ordning mig snabbt och sedan ta T:et till Boston. Där ska jag träffa en tjej som heter Ellen och äta middag med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0