Halloween

Så nu har jag firat Halloween i USA också - check! Lördagen började med att Kajsa kom och hämtade mig och sedan åkte vi och hämtade Anni och Monika. Vi trängde in oss i Kajsas lilla bil och sedan åkte vi hem till Elina. Där lagade vi middag tillsammans och hade det jättetrevligt. Till sist kom också Madeleine och då högg vi in på tacopajen. Efter middagen åt vi varsin Halloween-cupcake som jag och Kajsa hade bakat, och vi skrattade så vi fick ont i magen. Sedan gjorde vi i ordning oss och satte på oss våra kostymer innan vi åkte till Cambridge. I Cambridge hängde vi på en club, och där såg vi verkligen alla möjliga olika kostymer. På cluben mötte vi upp Johanna och Lisa och sedan även Marie och Luna. När stället stängde tog jag, Kajsa, Marie och Luna en taxi tillbaka till Newton och jag sov över hos Kajsa efter en massa prat.

Mitt i Halloweenfirandet så kom snön på riktigt hit till Massachusetts! När snön föll häromdagen smällte det på en gång, men nu ligger det faktiskt kvar.


Supergod middag åt vi.


Jag, Anni, Monika, Kajsa och Madeleine. Elina är bakom kameran.


Ser ni vad vi är?


The Ladybug and Little Red Riding Rood <3


Jag och Johanna, som var Wilma Flintstone.


Jag, Madeleine, Monika, Anni, Luna, Marie och Elina.


Stället vi var på i Cambridge.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud så fina ni va! :D

2011-10-31 @ 12:24:06
URL: http://frokenwernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0