Halloweenbakning

Idag jobbade jag lite längre än vanligt, precis som på tisdagen och onsdagen. Men planen är att jag ska dra av den tiden den fredagen jag åker till Montreal eftersom jag bara kan jobba en halvdag då, så det blir jättebra eftersom jag inte behöver ta en semesterdag då! Efter att jag hade ätit middag med familjen satte jag mig vid min MacBook och började gå igenom alla mina bilder härifrån USA för att se vilka jag ska ta med i min scrapbook. Hittils har jag valt ut 9 bilder. Jag har alltså väldigt många mer att gå igenom, men nu har jag i alla fall tagit tag i det och börjat.

Sedan kom Kajsa förbi och vi bakade cupcakes till på lördag - självklart med Halloweentema. Vi satt och pysslade med det väldigt länge och vi blev inte klara förrän nu. De blev i alla fall väldigt goda och också väldigt fina!





Förresten - DET HAR SNÖAT HÄR! Kajsa skickade ett sms när hon hade gått ut till bilen och sa att det var snö på den. Sedan gick jag in på Facebook och där var det bara status-uppdateringar om att det hade snöat här. Usch och fy, snälla vinter kom inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0