Jag älskar helg


Fika på Panera Bread i Needham.

Jag förstår inte hur veckorna kan gå så snabbt.. Nu var det helt plötsligt fredag och helg igen! Jobbet på fredagarna går alltid väldigt snabbt, och som alla andra fredagar så var jag även idag med minsta tjejen på en playgroup. När barnen sov idag på dagen fortsatte jag att fixa med scrapbookingen så nu har jag valt ut en hel del bilder som ska framkallas.

Vid kl. 7 ikväll kom Evelina hit och sedan efter en stund åkte vi till Needham och mötte upp Frida och Tove. Vi gick in på restauranger som hade alldeles för lång väntetid för att få ett bord, men tillslut så hittade vi en indisk restaurang där vi kunde få ett bord. Efter den indiska middagen så åkte vi till Panera Bread för att avsluta med lite fika. Efter en god brownie och varm choklad inne i värmen var vi till slut tvungna att gå ut i kylan igen. Brrr vad kallt det är. Evelina och Tove följde sedan med hem till mig för lite prat i soffan innan de åkte hem till sig. Väldigt trevlig kväll med fina tjejer!

Nu är jag så trött att ögonlocken känns som bly, så jag tror att det är dags att sova. Planen för imorgon är att sova ut riktigt länge - det ska bli så skönt. Sedan på kvällen blir det Halloweenfirande! Det ryktas förresten om en snöstorm imorgon/söndag. Min värdpappa sa häromdagen att snön inte brukar komma förrän i december - jovisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0