Onsdag och torsdag

Idag är det fredag! Åh så härligt.


Igår på Panera Bread med Mikaela - cinnamon cake och hot chocolate.

I onsdags var jag som sagt in till Boston efter att jag hade slutat jobba. Därinne träffade jag Ellen, som var jättetrevlig! Vi gick och åt middag och sedan blev det ett besök på Starbucks. Vi pratade så mycket att tiden bara rann iväg. Det regnade förresten jättemycket i onsdags! Jag var blöt överallt innan jag ens hade hoppat på tåget till Boston. Sedan regnade det såklart lika mycket i Boston som där jag bor, så när jag kom hem sedan på kvällen var mina skor nästan förstörda. Nu har skorna äntligen torkat, men dem börjar gå sönder lite överallt (dags att köpa gummistövlar?). Men för att sammanfatta kvällen så var den väldigt trevlig.

Igår efter att jag hade slutat blev det lite skypning. Efter det åkte jag till Chestnut Hill och hämtade Mikaela. Sedan åkte vi till Panera Bread och fikade. Efter att vi hade suttit där väldigt länge kom även Kajsa förbi. Vi satt och pratade och pratade, och när vi tittade på klockan var den helt plötsligt efter 11 - jag antar att tiden går fort när man har roligt!

Nu sover barnen och jag slutar om mindre än en timme. Vid 6-tiden kommer Johanna och hämtar upp mig och sedan åker vi till Natick. Där ska vi äta middag och fira att vi har varit här i 3 månader tillsammans. Vi tänkte gå all in så det blir god middag och sedan cheesecake till efterrätt på the Cheesecake Factory, och efter det ska vi på bio i Framingham.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0