The weekend so far

Helgen har än så länge varit väldigt bra! Igår blev det middag och bio som planerat med Johanna. Vi såg Contagion som var superbra - se den! Idag sov jag så länge jag bara kunde. Sedan skypade jag med Emelie som hade väldigt bra nyheter. Jag är så glad för dig ♥ Efter det tog jag en väldigt lång promenad med Kajsa. Vi gick mer än 10 kilometer och under promenaden fick vi bland annat se Boston College, vilket var väldigt häftigt. Kvällen har jag spenderat hemma hos Anni. Vi har gjort planer för halloween nästa helg. Åh det kommer bli så bra! På måndag åker vi och letar halloween-costumes. Nu måste jag gå och sova för imorgon ska jag upp tidigt för då åker vi ett gäng till Six Flags - ett stort nöjesfält. Jag som är livrädd för berg-och-dalbanor ska nu övervinna min rädsla, haha. Uppdatering om hur det slutar kommer.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna att vi ses! <3

2011-10-24 @ 17:16:18
URL: http://frokenwernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0