Trevlig kväll


Frukt + nutella = sååå gott! Vi gjorde ett försök i att vara lite nyttiga.

Det har varit några jobbiga dagar här i staterna, där av dålig uppdatering. Jag har haft lite problem med mitt 5-åriga värdbarn igen, så jag har varit ganska slut i huvudet.

Idag fick jag i alla fall sluta tidigare för att jag ställde upp och jobbade längre tidigare i veckan. Efter att jag slutade peppade min värdpappa mig till att ut och springa (jag har haft ett långt uppehåll i träningen, men i måndags och onsdags har jag sprungit). Efter det gjorde jag mig i ordning och åt sedan middag med min värdfamilj, och även min värdpappas mamma som är här på besök över helgen. Efter det åkte jag och hämtade Kajsa och sedan åkte vi till Star Market och köpte frukt och nutella, plus att vi hyrde en film. Sedan åkte vi till Frida i Dover för lite fredagsmys - jättetrevlig kväll.

Jag kom inte hem förrän alldeles nyss, efter 12, och nu borde jag gå och lägga mig för jag ska gå upp i rimlig tid imorgon. När jag var med Johanna i Boston i söndags bokade jag nämligen en tid för klippning och slingor hos en frisör på Newbury Street, så dit ska jag imorgon. Men innan det ska jag möta upp Kajsa för lite höstshopping - jag är i desperat behov av en halsduk och vantar! Efter frisörbesöket blir det kanske middag och bio med Johanna (österrike) och Lisa inne i Boston. Och på söndag blir det att gå upp väldigt tidigt för då ska vi på road trip till Martha's Vineyard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0